close
標題:

電腦c盤同d盤都分別安裝左xp= =想del左c盤既xp,要點做

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我本身個xp係c盤既,但係因為上唔到網(tcp/ipcp回報錯誤2) 所以就用xp碟洗機,但係搞掂之後= = 先發現電腦有2個xp= = 一個係c盤到,一個係d盤到 我想del左c盤既xp 姐係d盤同c盤都可以用到 想問點樣可以完全del左c盤既xp呢= = 更新: [[[[[[[[你可以用D盤格化C盤,但要備份C盤與D盤內的重要文件. 用D盤開機後 在開始....我的電腦.....Mouse指C盤按右鍵......格化式......!!! ]]]]]]]]]] 我試過係d盤到格式化c盤,但係話唔允許= =

最佳解答:

你可以用D盤格化C盤,但要備份C盤與D盤內的重要文件. 用D盤開機後 在開始....我的電腦.....Mouse指C盤按右鍵......格化式......!!! 2008-08-25 09:53:09 補充: 你用D Driver開機,你的D盤會變C盤.所以Format唔到C Driver. 首先你在須要格化C Driver中,新増一個文件夾...改名.關機...跟著重新開機.... 記得用D Driver開機,你睇睇,剛才新増的文件夾是否在D Driver,如果是的話, 咁你用C Driver來格化 D Driver....!!!亦等於D盤格化C盤..!!! 上面是我懶,打少咗啲字....!!! 今次希望你明白我的意思嗎....?

其他解答:
arrow
arrow

    udd18ql48m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()