close
標題:

關於我d頭髮架!!!

發問:

我想問:我係4個月之前電曲左d頭髮!!!之後依家發現有d頭髮變紅左!!!咁我依家應該點算???而且我想電番直d頭髮,咁d紅色既頭髮會唔會再有??? 電直髮會唔會有白頭髮架??? 白頭髮點樣先會冇丫???

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想問:我係4個月之前電曲左d頭髮!!!之後依家發現有d頭髮變紅左!!!咁我依家應該點算???而且我想電番直d頭髮,咁d紅色既頭髮會唔會再有??? 去問問那間剪髮店,想電番直d頭髮紅色頭髮可能還有!!! 電直髮會唔會有白頭髮架??? 不會,我電過。 白頭髮點樣先會冇丫??? 年輕/不要想太多野

其他解答:

您好, 我也遇到過類似的情況, 我建議您多了解學習一些臉部護理,身體護理,頭發護理以及化妝的小技巧。這里是一個很不錯的網站。相信您能找到適合您的方法: http://www.hongkongbeauty.info 祝您好運!|||||白頭髮點樣先會冇 i donno 電直髮會唔會有白頭髮架 yes
arrow
arrow

    udd18ql48m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()