close
標題:

匯款過加拿大,邊度最平手續費

發問:

我想匯款過加拿大 我想知邊度匯款最好, 唔使手續費或者最平, 同埋對方要幾耐先收到 Paypal, through 銀行, 西聯匯款, 郵政匯款 同埋我想問係咪邊度匯款個匯款都一樣嫁?? 更新: 同埋我想問係咪邊度匯款個匯率都一樣嫁??

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

其實有好幾種方法, 視乎你同收$人可以達到咩共識.: 1. TT wire transfer (滙款) – 要~3-4曰, 銀行會收你手續費 (幾十至一百蚊, 視乎個別銀行), 買家收$亦要俾手續費, 所以銀行贏晒!! 但一般商業機構都係用呢個方法, 因為方便快趣安全. 2. Bank drafts (滙票) - 要~1-2星期. 銀行會收你手續費 (幾十至一百蚊, 視乎個別銀行), 買家入票亦要俾手續費, 所以又係銀行贏晒!!. 但因為你要去銀行買滙票跟住寄, 而佢又要去銀行入, 都頗為麻煩. 太耐的話驚賣家會唔高興, 除非你預早講定. 3. 現金 – 現兜兜最好啦哈哈, 可以寄歐羅/美元/英鎊/港元, 視乎收$人嘅居住地点. 一定要寄掛号否則唔見咗就弊. (由於風險太大我唔建議, 除非數目好細). 4. Western Union (西聯滙款) - 即時可以過數但收$人要親自去西聯嘅辦事處攞$. 手續費係你俾亦係好貴!! 而且有好多網上騙徒都係用 Western Union 呃$所以末必人人肯用. 5. Paypal - 只要你有 credit/debit card 咁就可以用嚟. 係即時過數而且你係免手續費, 但要先上 www.paypal.com 登記, 算係幾方便, 而且對你亦有保障. 滙率方面, wire transfer 同 bank draft 會好過 Paypal. 現金最差, Western Union 唔清楚... 如果你係買嘢俾$嘅話, 用 Paypal 啦唔駛考慮!! 因為佢地講明如果你用 Paypal 俾$但收唔到貨/貨不對版, 佢地多數都會退返$俾你. 如果你係寄$俾親友嘅話 (即係唔會呃你啦!), 用 TT wire transfer 最好, 尤其係加拿大咁多 HSBC 分行. Hope this helps :)

其他解答:

最平的方法就是包好點寄現金,但要有寄失的預算... 或者去YAHOO找找,有人幫人匯款的,一定會平過找銀行做,我見有間做得好大的,做很多國家都有,但你要有信唔信得過佢的預算.... 而有些對換店都有做,我前幾日見荃灣有間標明匯款到世界各地,我想對換店都一定平過銀行,而且有間店在,都有些保証.. http://img407.imageshack.us/img407/2212/pic0475rg4.jpg
arrow
arrow

    udd18ql48m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()