close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

好想養貓咪呀~

發問:

好想養貓咪呀~ 但係呀ma 又唔俾我養>.< 我唔制呀!!!:<< 點先可以令到佢俾我養貓呀.....>. 更新: 我都知...不過我ar ma 就係唔俾ma...(超固執& !@$$&_(*%%$!#^&*@......)都唔關money c....

最佳解答:

這是我之前給其他網友的 ~ 最佳回答 請用心細閱 唔好為想養貓而養貓! 第一你要明白 養貓貓同買玩具唔同 唔係養養下覺得煩、困身、功夫多、成日照顧貓貓、玩到無興趣、 無得去街就可以當玩具一樣掉埋一邊唔理貓貓 因為貓貓也有生命 第二你年幾尚輕 有沒有穩定而獨立的經濟能力養貓貓 如不 家中各人是否讚成養貓貓 家人是否願意支付貓貓每月的生活費用 如貓貓病倒家人是否願意支付貓貓的醫藥費 須知貓貓睇一次醫生基本也須要$300 ~ $500不等 你要多些上網睇多些資料 南丫島動物保護組織 http://hk.myblog.yah oo.com/lammaanimals- org & www.hkcats.org/ 了解養貓貓的實際情況 需要為貓貓準備甚麼 建議你養一些大約有6個月大已結紮的小貓會好些 不然帶回家後才發覺貓貓健康不穩定 需時常看醫生 每次約$300 - $500 可能還養不長久 到時父母可能會有所怨言 也可能會影響你同家人之間的感情 好多人因為咁而導致棄養貓貓 所以養任何寵物前一定要 ~ 三思 貓貓的一生約有15年或更久,請做好完備的考慮再決定是否認養 "寵物也許只是我們生活中的一部份,但我們卻是牠們的全部"! 養牠,便須愛牠;更須做到一生一世,不離不棄;陪牠走畢全程之承諾。 養貓前的準備工作: 1)貓窩 ~ 視乎需要而定最平約 $80 ~ $150 不等 2)便盆和貓砂 ~ 最好買個有蓋的一勞永逸最平約 $180 ~ $350;貓砂一般約$20 ~ $30 一包 3)食盆和水碗 ~ 盡量唔好買膠 或 金屬 質地,買瓦 或 玻璃 最好去日本城 或 10蚊店找可能會平些 $10 ~ $50 不等 4)貓爪的木柱或墊 ~ 貓爪柱約$10 ~ $30 一塊;貓爪架最平要百多元一個 5)貓玩具 ~視乎需要而定最平約十元八塊 或 用沒用的紙渣個紙球比貓貓玩亦可 6)適當的貓糧(幼貓現時的食糧) ~ 買 Hill’s 幼貓糧買中 size 便可 約 $100. 左右,盡量唔好比罐頭貓貓吃 開始時預大約不超過 $1000. 落樓 以後每月也須要為貓貓儲 ~ 貓貓基金 須知貓貓除平常每月必須支出外 睇一次普通病醫生費也要幾百元的

其他解答:

我a娘吾比我養我*我都要養 因為佢地覺得喵好污糟-0-" 周圍去大小/3333333333\' 但而家..連最煩架老豆都接受左* e d野要時間黎証明架*.. 你如果要喵架話* 我add我喇//我同學d喵多到 吾想要-0-' wingching_2737@hotmail.com|||||當然你要比你媽的感覺, 你是認真, 不是玩玩下, 想清楚你有責任要照顧貓一生, 令牠"吃得飽.住得好", 病就要帶牠看獸醫, 仲會打齊預防針, 幫牠清潔身體和砂盆. 其實我本人有鼻敏感, 媽亦不想我養, 但我真的很喜歡貓呀! 我絕不會放棄牠們, 牠們已五歲, 肥肥白白, 而媽亦接受了牠們.
arrow
arrow
    全站熱搜

    udd18ql48m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()