close
標題:

點解jj會流血

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

ms is boy,,.,我同我女朋友做愛戈時'我點解會流血既? 更新: 佢吾係處.......我太大力...係我連住jj果到烈左....係今流血...流左5分鐘到就停左.......之後就有時會小小血....一勃起就會流小小...好驚丫...要點做丫....

最佳解答:

你檢查下你既傷口到底係磨擦而損既"爛皮"傷口 定係 撕裂的傷口吧.. 如果係磨損既傷口...可能你太大力而導致性交時 與你女友既陰部磨損而導致...這樣不會有問題的... 通常這樣的傷口只需要休息四五天...傷口就會癒合好...不會有後遺症 但若果是撕裂的傷口...可能你真的過份用力了... 建議你日後要小心一點...避免太用力了 但你不用擔心你的陰莖會因此而斷開... 因為只是小問題而已...沒有傷害到輸血的主要血管... 因為你只是流了很少的血..而且只是一會兒而已=]放心吧

其他解答:

你流血是因為你girlfriend流血巳做成好像你jj流血 ! = ="|||||你和你女朋友做的時候 我想那時候你女朋友仍是處女 你把她的處女膜弄穿, 會有一些血流出來的
arrow
arrow
    全站熱搜

    udd18ql48m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()