close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

男人, 點解都靠唔住?

發問:

我識個男人對我好好, 我以為可以同佢一齊, 佢話要讀書, 要轉工, 我都幫佢想辦法, 點知到而家我無錢, 佢就同我講一直係我自己情願俾錢佢幫佢, 佢無逼我咁話... 我個心真係冷了一截. 呢個男人都唔算呃我好多, 我老豆嗰筆先犀利. 佢做生意做到蝕晒本, 但又唔肯認衰, 呃我話手頭上有大客, 捱多一陣就有轉機, 我咪幫佢囉, 點知兩年就蝕成百幾萬, 搞到我成身債, 我叫佢收檔, 佢仲想死撐, 到最後我都無能力再幫佢, 佢就走佬. 真係越親的就越信唔過? 叫我以後點信男人?

最佳解答:

mm...對您既遭遇... 我都知任何安慰既說話都於事無補... 我希望您以後可以愛您自己多一點, 不要輕易完全相信別人... 多去了解這個人, 也讓這個人多了解您... 不要怕在他面前表露自己的缺點, 也包容他的缺點... 所以, 忘記這些不開心旳經歷, 勇敢的面對下一段戀情吧... ^^

其他解答:

我覺得你做錯左, 你唔應該咁容易貼錢比人使, 比如你男朋友, 佢要讀書, 要轉工, 其實應該係要自己諗辦法, 人係要為自己想做的事而付出, 要學習自己解決問題, 唔應該一有事就要搵人幫, 即使佢點好都係咁話, 致於你阿爸, 想做生意就自己諗辦法, 你仲要幫佢借錢?!! 你幫人要量力而為, 唔係話想幫就幫, 這是自保方法|||||並非每個男人都是靠不住的~有的男生很有骨氣的~~是不會要女人掏錢出來給他用~而他如沒錢他會直說~不會要人拿錢出來給他用~而有錢了還會拿錢給自己的女友用~~ 妳認識的這個男的~妳最好趕快跟他斷絕聯絡~因為他是吃定妳的那種型~從頭到尾一直跟妳拿錢~是標準的吃軟飯的小白臉型的~就算妳們會結婚~他應該還是這個樣子~永遠不會上進的壞男人~~這種男人才靠不住~~|||||嘩 ! 妳挺富有 ( 男友一筆 + 老爸的百幾萬 ) 唉 …“黃皮樹了哥, 唔熟唔食” 我識個男人對我好好, …… 我個心真係冷了一截 請死心吧, 不要“冷了一截“。 莫再緬懷他的“好好”, 如果他沒有出神入化的演技, 又如何騙取妳的信任, 繼而達到自己的終極目標呢 ? 他的“好”是鏡花水月、 是商業包裝, 需要花花綠綠的鈔票來灌溉 佢就同我講一直係我自己情願俾錢佢幫佢, 佢無逼我咁話 …… 以事論事, 他說得對 ( 但不是做得對 )。 他只是告訴妳, 他想讀書、 想轉工 ( 天曉得他有沒有付諸行動, 倒是多了不用伴妳的藉詞, 要上課、 要應付新工作嘛 ! ), 妳就不加思索、 像著了魔, 小賢妻似的, 傾囊而出助他, 希望未來夫婿學有所成, 身居要職, 可早日迎娶過門, 從此公主王子過著幸福快樂的日子 …… 是嗎 ? 相信不中亦不遠矣。 還有, 作為妳爸爸的女兒這麼多年, 難道妳對他的品性連一知半解也沒有 ? 是愚孝 ? 還是希望在爸爸這邊賺回投資在男友身上失利的那些 ? 叫我以後點信男人 ? 帶眼識人 + 財不可露眼 ( 切記不要再讓旁人得悉妳的 $$ , 免得再遭人打主意 )|||||其實係我地衰心軟呀!! D男人咪有機可乘囉!! 女人留番D積蓄, 下次任何男人問你, 你都話無就岩架喇!! 借得比佢地, 預左無回頭架!! 我都係咁.....無左好多錢係我男友身上, 不過...鬼叫我中意佢咩!!! 我係預左佢唔還架....命運LOR.....
arrow
arrow

    udd18ql48m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()