close
標題:

如果22歲先黎學跳舞....大家點睇

發問:

其實我一向對跳舞都有興趣, 中學都有學過一段時間, 真係一陣咋, 之後就因為 d 朋友唔想學, 自己都放棄o左, 近期因為公司關係又接觸到少少有關跳舞的野, 又好有興趣想去學...... 但係大家都知道, 跳舞應該要係由細慢慢學, 我連基本功都冇, 而家先走黎學......我驚比人笑呀, 我唔驚會辛苦, 但係我驚去到全部都係讀緊書的學生, 而只得我1個係22歲的所謂(老人家....) 大家可唔可以比 d 意見我, 同埋介紹一d可以學的地方比我, thanks so much 更新: 多謝2位的提供, 但係我想學o左 jazz funk / hip hop ...

最佳解答:

22 歲一D都唔遲啦.好多人都係咁,有好多比你更遲都有,唔洗咁擔心,自己喜歡去學,唔好比呢D野攪到自己學唔到..加油啦..無問題嫁..想學就去學啦, 如果你真係無底子既話, 小弟建議你去旺角SODance Studio 佢地有SUMMER COURSE 係FOR 初學者嫁,教D野會易D..等你易掌握D 價錢都幾平,當中都有FREESTYLE HIPHOP 你可以去睇下啦. 專為有興趣的初學者而設 http://www.sodance.net/images/summercourse800x600.jpg 另傳目標download 後放大比較好 www.sodance.net 佢地平時課程都不錯..希望幫到你,令外港島都有一間叫studiodanz 佢地都有暑期初學舞蹈班..如果你住對面海..會近D... 有咩問題都可以email 我 teddy2219731@yahoo.com.hk

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

Groove Dance Fitness Studio晚上有Dance Fitness Class, 有Galz Hip Hop, Pop Jazz... 還有暑期街舞課程現正招生,適合初學街舞人仕 地址:銅鑼灣,耀華街25號,丹納中心,三樓A室 電話:28332805 www.groove-dance2fit.com (有示範短片)|||||我覺得無問題...再老都有人學.因為大人的恆心比小朋友更好..可以學得更快呢|||||絕對無問題!我現在學社交無和排排舞,有很多aunti 約40歲學一樣跳得很出色! 有心吾怕遟! 再怕這樣那樣就遲啦!! 祝您跳得出色。|||||5錯ar!!! 學社交舞先!!! 因為好易學~~ 新討論區"旺角討論區"正式成立 http://2007527.hk/ 做會員!!! 介紹比朋友!!! 首先歡迎大家的到來和加入旺角討論區,在這裡你可以碰到和認識從不同國度來的朋友,大家在不同的天空下, 都可以在這裡遇見、相識,也可能一同渡過歡笑、生氣、淚水,這一切我相信這都是緣份的驅使。 旺角討論區自2007年5月27日成立,遇過不少的風風雨雨,但這一切一切都無擋本人要把這裡治理好的信心。 從以前到現在,都不斷發生的同一個問題,就是當有會員被ban、被扣分等問題出現時,必定覺得自己有多麼的委屈, 而回來鬧事者實在不計其數。每個論壇都有自己的版規,版規的制定並不是要阻擋大家自由、開心的討論和結交朋友,一切就照著這個標準來一起努力吧!
arrow
arrow

    udd18ql48m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()