close
標題:

konami e-pass 問題

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我之前係konami個日本網度登記過... e排我用忘記id搵返個id...但都係唔記得pw..'' 但我好想開返張卡..咁點算? 忘記密碼果度 佢問果d問題.. 我好多都唔記得了... 唯一方法真係買過張??? 因為我見香港個konami網有得del個ac.. 但係咪一定要登入左先del得?

最佳解答:

其實E-PASS係要係日本個網先登記到,,, 但其實有無上網登記都無咩問題,,, 只要你記得自己係各部遊戲機(如Jubeat,, iidx等等)所設定既四位密碼就得,,, 上網登記左其實作用多數用係Jubeat上,,, 用黎睇番你打過既歌既得分同埋參加大賽,,, 如果你唔在意係依兩方面既基本上唔太需要買過張卡,,,* =] 希望以上既野可以幫到你喇~* =]

其他解答:

其實我就係jubeat需要... 不過都多謝你既回答... ^^|||||這裏可以幫到你 http://yayantw.s59.niidc.com/yahoo.com.hk/hk/auction/1118037410
arrow
arrow

    udd18ql48m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()