close
標題:

公共圖書館 cd 問題 (20點)

發問:

我之前去左圖書館借左一隻madonna 的舊 cd, 但係琴日諗住去還,先知道唔見左, 咁會點樣,係唔係要罰錢?? 因為我唔想比人罰..... 如果真係要罰係要罰幾多ga?? 親住而家仲未到期..仲有d時間... 有好心人唔該你地答下我la... 更新: 可唔可以講得詳細 d, 因為我唔知有咩手續.... (到時有心理準備)....*.*

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

唔見要賠了,但之前先在找清楚,我上次不見本書,去同佢 地講,佢D話,比我續多期,多些時間剿清楚,實在不見,到 期去賠錢,最后,賠錢。 你係CD,先在网上 ( 或親去圖書館 ) 續期,多些時間剿清楚, 會不會朋友借了? 或者夾了第二个盒?實在不見,賠錢,沒乜大問題,但千祈 別過期不理,每日照收1.5元 / 日,。

其他解答:

圖 書 館 資 料 如 有 遺 失 或 遭 損 壞 , 借 用 人 須 繳 付 費 用 , 數 額 相 當 於 圖 書 館 館 長 認 為 足 以 重 新 添 置 該 項 資 料 所 需 的 款 項 或 重 新 添 置 包 含 該 項 資 料 在 內 的 整 套 圖 書 館 資 料 所 需 的 款 項 。 此 外 , 並 須 繳 付 一 筆 數 額 為 該 款 項 的 20 % 的 附 加 費 。|||||盡快向該間圖書館向圖書館職員報失該遺失的cd。如果過了歸還期的話,可能會另收過期罰款的。然後職員就會計數,除了是該cd的價錢外,亦須繳付20%的附加費。記得要帶足夠的金錢啊! 可參考《圖書館規例》摘要|||||圖 書 館 資 料 如 有 遺 失 或 遭 損 壞 , 借 用 人 須 繳 付 費 用 , 數 額 相 當 於 圖 書 館 館 長 認 為 足 以 重 新 添 置 該 項 資 料 所 需 的 款 項 或 重 新 添 置 包 含 該 項 資 料 在 內 的 整 套 圖 書 館 資 料 所 需 的 款 項 。 此 外 , 並 須 繳 付 一 筆 數 額 為 該 款 項 的 20 % 的 附 加 費 。
arrow
arrow

    udd18ql48m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()