標題:

突然陰道痛一痛

發問:

我有左35周零4日... 第1個問題:唔知點解我個肚成日都好硬(唔係硬一陣架,係成日都好硬),我好怕BB係咪有咩問題=.= 第2個問題:唔知點解有時陰道入面會痛一痛,好驚,係咪有D咩問題呀?

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

第1個問題:唔知點解我個肚成日都好硬(唔係硬一陣架,係成日都好硬),我好怕BB係咪有咩問題=.= 是沒有問題的!!這是正常的!! 第2個問題:唔知點解有時陰道入面會痛一痛,好驚,係咪有D咩問題呀? 其實你35周應該是每個星期都要去健康院檢查一次!!你可以在檢查時問下D醫生!!如果醫生覺得有需要她會建意你入唔入醫院的!!但如果是正常那自己都會安心D

其他解答:
arrow
arrow

    udd18ql48m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()