標題:

我果2隻巴西龜一d的問題

發問:

我想問: ?我d龜食左蝦乾會唔會唔食龜糧 ?我家中因為冇太陽同太陽燈所以用電筒(超光)ok?? ?我係10月30日放龜女系廁所之後佢整開個出口系約1米跳左落黎不過好似冇野但我好驚,佢仲爬得好快 ?龜公有眼炎不過好似好耐都未好(約1-2星期)但日日換食水同放左一晚的水,仲有加龜精靈/鹽 差唔多啦~有再補充 20點 唔好語氣太重!!最好係個人經驗而小知料性(因為上網好多~_~) 唔該哂各位愛龜人

最佳解答:

你好~希望可解答你的問題... 龜龜只食蝦乾唔食龜糧係好多龜友有既問題,可以試下不餵蝦乾只放龜糧先或讓龜龜繼續吃蝦乾,但就去金魚街買些專給龜龜的維他命,補充返龜龜全面既營養... 電筒是不能代替太陽同太陽燈,龜龜所需的不是光,而是來自太陽同太陽燈的熱力和 UV light (特別是這個),因此家中哂唔到太陽或冇太陽燈,就建議可帶龜龜到戶外哂太陽,另外一提,一些郊外的地方也要用蚊帳等梳洞的布蓋著缸頂避免龜龜(特別是細龜龜)被鳥兒咬走。 龜龜從1米地方跌下,龜龜大部分情況下也不會不看清才跌下,大部分龜龜在由上落去下面時也會看清的環境,經判斷才真的走下去,而且通常龜龜在下墮時也懂縮起所有手腳和頭,1米高度該不是大大問題,最多1-2日不吃東吧...因此也不用太擔心... 眼疾方面,用龜精靈是ok的,但鹽水要留意的是,鹽水只可浸3-5分鍾的,早晚一次已可,比例不能有多過1份鹽:5份水,否則比例太濃時間太長會令龜龜做成不良反應的... 希望你的龜龜快快康復... 尊重他人-請勿抄襲 有問題想問 可到我 Blog 留言大家交流一下: http://hk.myblog.yahoo.com/terrapins-world

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

唔好用電筒噢~ 因為距沒uv 曬就曬羅uvb燈來曬 因為龜在曬太陽就系吸收uvb and 維他命D 而眼炎就用zoomed or 爬蟲類眼藥水 龜精靈只可以用於皮膚病等等,細菌感染 但對龜龜沒用
arrow
arrow

    udd18ql48m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()