標題:

美白防曬日霜,拜託!(20點)唔要廣告

發問:

我未試過用美白防曬,因為驚油&同自己膚色唔同 我係個中學生,混合性皮膚,T字位同鼻都好油&面就dry dry地, 以前都算幾白,但愈大個就愈黑,皮膚仲好差,好多黑頭同油脂粒&暗粒,好多問題.(沒暗瘡) 我平時就係洗面→搽化妝水→搽lotion(無啦) 係咪無搽防曬,所以又黑,皮膚又差,好多油? 有邊隻美白既防曬日霜,岩10幾歲既學生用?同埋搽防曬日霜之前洗唔洗搽lotion?護膚次序係點?仲有防曬日霜會唔會有色?其實係咪同lotion一樣咁,只係多左防曬?p.s.我唔化妝的

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我同你都有同樣憂慮,因為我同你既情況係一樣== 首先,洗面→搽化妝水(Toner)→eye cream(唔想將來好勁眼紋的話就用啦)→精華(自己選擇啦)→搽cream記得早晚都要啦~ 防曬其實好重要架,因為光令你皮膚產生黑色素,防曬中既防UV係幫你防紫外線侵害你既皮膚架,而且每個人既黑色素生長都唔同,有D人勁D,咁就會出黑斑,有D人可能正係黑左/皮膚差左,每個人都唔同,所以我宜家都會用,如果你會出戶外活動就用SPF30++以上架啦,如果你正係室內,返學個D,你就用SPF30以下就得啦,多數我用SPF15就足夠抵抗燈光既傷害啦。 假設你覺得買防曬好煩,你可以買個Dlight cream包左SPF 15既都OK。我都係學生無咩錢,就用緊Garnigr既light and night cream。 護膚次序係洗面→搽化妝水→eye cream(唔想將來好勁眼紋的話就用放啦)→精華(自己選擇啦)→搽light/night cream就可以了,lotion其實可以唔洗,你用Toner+cream都可以啦。防曬日霜會唔會有色放心無色架,同cream一樣白色,上左皮膚唔會覺架~除非你用BB Cream啦~ 希望解答到你啦~

其他解答:
arrow
arrow

    udd18ql48m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()