close
標題:

去邊度搵人同我合作幫我裝修間鋪 我免費租間鋪俾

發問:

本人有一間鋪 過千尺 需要間開間鋪出租 希望搵到裝修公司既人 幫我間開間鋪而我會免收你分間既一個鋪位 免收多少個月 要視乎裝修同 你想要個鋪位幾大而定 免租期間要承包 鋪內維修適合創業人士 或開分店人士1. 租金佔創業資金很大數目 幫我裝修當預付租金 可避免租金防礙資金周轉問題 2. 想開分店既人事 只要裝修一間鋪 就多更多既發展機會 拓展你唔同地區既顧客3. 幫我間好間鋪 第時有客去你間鋪 人地都知道你裝修既質素從而提升對你鋪頭既信心以你既技能 o係金融海嘯中換一個機會 等機會不如自己創造機會只接受有誠信有禮貌的人 因要長時間合作 一定要是誠實可靠的人位於錦田... 顯示更多 本人有一間鋪 過千尺 需要間開間鋪出租 希望搵到裝修公司既人 幫我間開間鋪 而我會免收你分間既一個鋪位 免收多少個月 要視乎裝修同 你想要個鋪位幾大而定 免租期間要承包 鋪內維修 適合創業人士 或開分店人士 1. 租金佔創業資金很大數目 幫我裝修當預付租金 可避免租金防礙資金周轉問題 2. 想開分店既人事 只要裝修一間鋪 就多更多既發展機會 拓展你唔同地區既顧客 3. 幫我間好間鋪 第時有客去你間鋪 人地都知道你裝修既質素從而提升對你鋪頭既信心 以你既技能 o係金融海嘯中換一個機會 等機會不如自己創造機會 只接受有誠信有禮貌的人 因要長時間合作 一定要是誠實可靠的人 位於錦田 惠康對面 可睇鋪

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

hi can i have your contact email address pls? mine is jni_04@yahoo.com.hk thanks

其他解答:
arrow
arrow

    udd18ql48m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()