close
標題:

我要狗的符號

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我要動物表情符號好似果d = w =(貓) 我搵唔到...真係想要狗仔符號.感激!

最佳解答:

這樣可以嗎? ^ . . ^ 狗 ^ . . ^ 狗 <。)#)))≦ 烤魚 (??)nnn 毛毛蟲 (0^◇^0)/ 麻雀 <*)>> >=< 魚骨頭 (=^ ^=) 貓 /(*w*) 兔子 ≡[。。]≡ 螃蟹 (ˉ(∞)ˉ) 豬 (:≡ 水母 (。。)~ 蝌蚪 ε==3 骨頭 <□:≡ 烏賊 <‵▽′> 老虎 (:◎)≡ 章魚 ζ。≡ 獅子 @/" 蝸牛 Σ^)/ 烏鴉 (((●< 蟑螂 (=^ω^=) 狐狸 2007-07-21 14:28:57 補充: 我自創嫁! 我都覺得似先夠膽答你.

其他解答:
arrow
arrow

    udd18ql48m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()