標題:

知唔知邊度有 分左topic M&S PP賣?

發問:

如題 若有,亦歡迎留CM 聯絡本人

最佳解答:

我有英文VERSION 係我自己一手一腳剪貼既~~由94年(m&s94年係第一年)開始到07年 every year由past paper,marking到該題既exam report都有(94年我冇report...我都搵唔到...) 但m&s有好多種教法~ 分topic有好多種分法...好似differentiation咁...又面有好多種question type...我自己分curve sketching都有3種...我諗你教左exponential啦~~only for 呢個topic都有5-6種question... 我咁分係想就番我自己既教法~~就算我賣左俾你你都未必明我點解咁分 = = 你考慮下啦~可email我....qwerty9292002@yahoo.com.hk

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

市面上不會有分TOPIC的PAST PAPER賣, 若要可從補習社或網絡上搜尋。
arrow
arrow
    全站熱搜

    udd18ql48m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()