close
標題:

pure m.邊dd topics對phy有幫助?

發問:

我AL讀phy,chem,bio 上大學都唔會修數系果dd 不過聽人講讀pure maths對phy有幫助,會易明d 所以想問下有無咩pure topic可以自修下 令我handle得phy易dd呢? (topic名後最好俾1個例子,thz) 更新: 我有讀amaths 更新 2: 我大學都唔會讀phy -___- 我只為讀好AL phy咋~

最佳解答:

大學物理很艱深,需要很好的數學,你無讀pure ,大學根本唔會收你,除非物理考得很好,但入到大學,無數底,一樣讀唔掂,自修不成,無人有時間和毅力,還要應付高考,若真要自修,讀好微積分吧。

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

你是小卒的人嗎??剛剛於小卒看見差不多題目的post... 其實phy主要用maths的differentiation及integration多,differentiation的技巧基本上中4,5已經學會了,而integration應該加埋涉及e^x的函數而已..
arrow
arrow

    udd18ql48m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()