標題:

BB 飲開人奶,但轉奶粉請問係未-定???

發問:

我餵左人奶 1 段時間, BUT 因收奶, 轉番奶粉比 BB 飲,請問 BB 用既奶樽個咀係未-定要用圓, 5 可以用扁??

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

你是否一半人奶一半奶粉, 若你是全天候照顧bb的話, 我見意你全人奶, 因為你餵得少, 你的人奶就會越來越少的, 但人奶比奶粉有好多好多好處, 餵人奶--bb少病痛, bb少熱氣...... 若不得以, 轉奶粉要慢慢來, 第一天只給一次奶粉, 第二天給二次奶粉,...... 並觀察bb的便便有冇變, 有變的話, 就比少一次奶粉, 餵奶時, bb會用條舌頭頂個個奶咀出來, 我用個個NUK的扁咀奶咀, 可以防止BB將奶咀頂出來, 可以少點吸入空氣, 我BB2個月後就不用掃風 我買的係黃色的, 比白色的奶咀長點, 因為我黃色同白色都買返來俾BB試下, 白色的, BB飲到會入好多空氣, 不停嘔奶 聽售貨員話, 白色的比較硬身, 黃色的比飲人奶的bb比較軟身

其他解答:

要用圓, 5 可以用扁!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!|||||正確係要用圓咀,如你用了扁咀bb是不會吃,因他分別出跟之前吃人奶不同.他便會不肯吃.
arrow
arrow

    udd18ql48m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()