close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

D人蝦蝦貢.....好Q激爆!

發問:

今日幾Q火﹐係門口燒衣比先人﹐點知住係隔離個老嘢幾串﹐ 話D灰吹哂過離﹐真係麻鬼煩﹐我都將地下掃好咗﹐ 或者仲會有少少﹐但係都唔駛噤串? 成日蝦蝦貢﹐於是鬧番佢囉︰你之前屋企裝修時﹐ 果個工作台夠成日放係我屋企門口度﹐咁又點計? 唔通你左人就得﹐人哋左親就死得.... 點先佢話報警﹐我話︰地又掃好, 火又熄埋﹐ 你咪打電話報警囉! 佢條氣唔順﹐跟住仲小我老母﹐我話︰你小我老母? 你冇老母啊?我報警拉你就真﹐你小我老母..... 更新: 我知格啦﹐以後見島DD人都會當佢透明﹐D所謂隔離鄰居住咗 成二十幾年啦﹐由於我阿媽個樣生得好 "善"﹐又怕事﹐同埋我哋 屋企最慘唔係好富貴﹐咪串過嚟囉! 佢哋班所謂隔離屋﹐係我哋好細果十幾歲時﹐ 已經襯我哋父母出外為口奔馳時﹐蝦我哋班細路仔﹐所以今時今 日我先忍唔住口剷佢﹐你講得岩﹐啋佢都傻..... (諗起D老嘢攞刀 PAT人﹐..... 心都寒埋﹐真係唔好噤衝動....)

最佳解答:

你一係唔好理佢 話之佢嘈 一係起勢串番佢 因為你見你好似唔反抗咁 就會係咁蝦你地 如果你真係想串番佢 有時都要用下腦 唔好好似有d白痴咁 串人淨係識爆粗 好似你呢次燒衣咁 佢話你d灰吹哂佢個邊 仲話報警喎 你就即管叫佢報警(還掂你冇錯,就算警察黎又點) 問埋佢洗唔洗幫佢打囉 佢轉移話題既話 咪串番佢囉(你驚啊?唔敢報呀?) 而且,你仲可以話 :「老野,好心你咪咁火啦! 你又唔係唔知你自己就黎死喇,咁火爆咪搞到你早d死,你咁早死就蝦唔到我嫁喇!」 呢句係佢黎蝦你果陣都用得,佢聽到個心都谷到爆^^ 有咩唔明問我啦

其他解答:
arrow
arrow

    udd18ql48m 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()